Driftinformation 4

Grafisk profil

Dekorativ

Den grafiska profilen ska stärka Kils kommun och de kommunala bolagens identiteter och göra det lätt att igen oss. Den styr hur vi och andra kommunicerar våra varumärken.

Vem får använda våra logotyper?

Du behöver fråga oss och visa oss hur du vill använda våra logotyper för att få tillstånd att använda dem. Du behöver också berätta vem i vår verksamhet som gett dig uppdraget att ta fram material åt oss.

Läs eller ladda ner vår grafiska manual. Pdf, 2 MB, öppnas i nytt fönster.

Kontakta oss för tillstånd och logotyper

Välkommen att höra av dig till kommunikationsfunktionen på telefon 0554-198 01 eller via e-postadressen kommunikation@kil.se

Välkommen hem, välkommen till Kil

Bannern "Välkommen hem, välkommen till Kil" kan du som har ett evenemang, företag, förening i Kil använda när du vill marknadsföra orten Kil.

Texten Välkommen hem i ljusblå färg coh texten välkommen till Kil i mörkare blå. Bakgrunden är vit.

Sidinformation

Sidan uppdaterad: