0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
3
Pågående arb.

Pågående arbeten

3
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Vi sopar rent

Ett säkert vårtecken!

Nu sopar vi
gator, gång-
och cykelvägar.
Gatuavdelningen
ser till att det blir fint.

Här ser du
när vi sopar
på din gata.

Det kan bli
ändringar.

Hjälp oss gärna
genom att inte
parkera på gatan
när vi är hos dig!

Tack på förhand!