0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Skolstart och läsårstider

Välkommen åter
till skolorna i Kils kommun.
Höstterminen 2017
börjar torsdagen den 17 augusti.

Grundskola skolstart

Tiderna för varje skola hittar du på denna sida.

Grundskola läsårstider

Läsårstider hittar du här.

Gymnasiet - elevresor

Behöver du ett respass
för dina resor till gymnasiet?

Läs mer här.