0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
3
Pågående arb.

Pågående arbeten

3
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Rösta på utomhusbio

Under Kil hela veckan
kommer Högboda bio
att visa film på Gröna torget.
I år blir det även
film för unga.
Hjälp oss att välja filmer!

Rösta senast
måndag den 26 juni.

Vilken ungdomsfilm vill du se?

Välj bland dessa filmer:

Cirkeln

Pojkarna

Rum 213

Kronjuvelerna

Vinnare

Klicka här för att rösta på din favorit

Vilken film vill du se 17 augusti?

Välj bland dessa filmer:

Äppelkriget

Himlen är oskyldigt blå

Flykten till framtiden

Hundraettåringen som smet från notan och försvann

Maria Larssons eviga ögonblick

Klicka här för att rösta på din favorit