0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Pedagoger får pris

Kils kommun har delat ut
pris till nio pedagoger
som har gjort ett bra jobb.

De får diplom
och pengar som de kan använda
i sitt jobb.

Guld, 5000 kronor

Martijn Ooms, Sannerudsskolan F-6,
får priset för att han
har många idéer
och är duktig på
att få eleverna
att tycka om idrott.

Silver, 3000 kronor

Kent Gustafsson och Jens Tollskog,
Sannerudsskolan 7-9,
får silver för att de
har lagt mycket tid
på Toleransprojektet.
De hjälper unga
att bli bättre på att
bry sig om och förstå varandra.

Brons, 1000 kronor

Helena Bad, Sannerudsskolan 7-9,
får brons.
Hon är duktig
på att göra filmer
som visar hur elever
kan göra saker i slöjden.
Filmerna hjälper eleverna
att förstå bättre.

Brons, 1000 kronor

Arbetslag f-3 på Stenåsen
får också brons.
Hanna Nyström, Jenny Forsberg, Birgitta Sälgeback,
Erika Bruzen och Marina Hjalmarsson
får priset för sitt arbete
med att låta eleverna
bygga modeller
runt texter.
Det gör det lättare
att förstå
hur språket fungerar.

 

Grattis alla duktiga pedagoger
och tack för att ni gör
ett så bra jobb i skolan!