0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Besök hos Kils golfklubb och Ruds gård

Vi har gjort
företagsbesök hos
Kils golfklubb
och på Ruds gård.

Kils golfklubb

Kils golfklubb
startade 1984.
1987 var en bana
med nio hål klar.
Idag finns en bana
med 18 hål och klubbhus.
Det blev klart 1990.

Klubben har cirka 840 medlemmar.
Intresset är stort
och många kommer och spelar varje år.

En kvinna i förgrunden, flera personer i bakgrunden, i utomhusmiljö

Gårdarna i Värmland

Gårdarna i Värmland
är flera gårdar
som hjälps åt
med att sälja
kött, ost, skinn och annat.
De delar hemsida
och åker på mässor
tillsammans.

Det var Kikki Ahlstedt Karlsson
på Ruds gård
som kom med idén.
Hon ska bygga
en gårdsbutik
där varorna kan säljas.

Vill du veta mer?

Besök Gårdarna i Värmlands hemsida. (Sidan är inte lättläst)

Korvbitar med tandpetare i