0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
3
Pågående arb.

Pågående arbeten

3
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Lite om Kils kommun

Kils kommun ligger i landskapet Värmland.

Det bor nästan
12 tusen människor i Kils kommun.

Här finns 3 tätorter.
Det är Kil, Högboda och Fagerås.

Man kan lätt komma till Kil med bil, buss, tåg eller flyg.
Det är 2 mil till Karlstad.
Det är 25 mil till Göteborg och Oslo.
Det är 32 mil till Stockholm.

I Kil finns fler än 100 föreningar.