3
Pågående arb.

Pågående arbeten

3
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Fritid, idrott och natur

Det finns fler än 100 föreningar i Kil.

Du kan idrotta på många platser i Kil.
Sommar och vinter. Ute eller inne.

Det är fin natur i Kil.
Det finns många sjöar och många skogar.

Idrott 

Klicka här för att se våra idrottsanläggningar. 

Texten är inte lättläst.

Fiskekort  

Om du vill fiska måste du ha fiskekort.
Klicka här för att se var du kan köpa fiskekort.  

Texten är inte lättläst.

Vandringsleder  

Klicka här för att se var
det finns fina vandringsleder där du kan gå.
 

Texten är inte lättläst.

Har du frågor?  

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.

Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.

Be att få prata med någon på fritids-avdelningen.