0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
3
Pågående arb.

Pågående arbeten

3
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Bygglov

När du ska bygga ett hus
eller om du ändrar något på ditt hus
måste du oftast söka bygglov.

Det kan till exempel
behövas bygglov om du gör ett förråd
eller om du målar om huset
i en annan färg.

Du ska ansöka om bygglov
på blanketten "Ansökan om bygglov".

Klicka här för att komma till blanketterna.

Skicka blanketten till:
Miljö- och byggnadsförvaltningen
Box 88
665 23 Kil

Det är inte säkert att du får ett bygglov .

Har du frågor?
Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens
växel.
Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.