Bil, buss, flyg och tåg

Kommunikationerna till och från Kil är bra.

Kil ligger nära riksväg 45 och riksväg 61.

Du kan åka bil, buss, flyg
eller tåg till och från Kil.

Du kan åka till Oslo,
Göteborg eller Stockholm på 3 till 4 timmar.

Flygplatsen heter Karlstad Airport.
Den finns 8 kilometer från Kils centrum.

Här kan du läsa mer

När du klickar på en länk
nedanför kommer du till deras hemsida.

Där kan du läsa mer.

Du kan se tidtabeller.

Texterna är inte skrivna på lättläst svenska.

Värmlandstrafik

SJ

Bus 4 you

Karlstad Airport