2
Störningar

Störningar

2
4
Pågående arb.

Pågående arbeten

4
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Bil, buss, flyg och tåg

Kommunikationerna till  och från Kil är bra.

Kil ligger nära riksväg 45 och riksväg 61.

Du kan åka bil, buss, flyg

eller tåg till och från Kil.

Du kan åka till Oslo,

Göteborg eller Stockholm på 3 till 4 timmar.

Flygplatsen heter Karlstad Airport.
Den finns 8 kilometer
från Kils centrum.

Här kan du läsa mer 

När du klickar på en länk

nedanför kommer du till deras hemsida.

Där kan du läsa mer.

Du kan se tidtabeller.

Texterna är inte skrivna på lättläst svenska.

Värmlandstrafik

Karlstadbuss

SJ

Swebusexpress

Bus4You

Karlstad Airport